Pagina's

16 januari 2011

Clouseau

Op zondag 19 december kreeg ik een SMS-bericht van een vriendin van me. Ze had de vraag om met haar naar Clouseau te gaan kijken in het Sportpaleis te Antwerpen. Vrienden hadden me dit reeds gevraagd en toen had ik geweigerd, ik wou namelijk geen geld 'verspillen' aan deze groep. Ik had hen al een paar keer live gezien en vond 3 keer eigenlijk wel genoeg. 


Dit aanzoek was anders... Het kwam van een vriendin die ik weinig hoorde en keek er dus naar uit om nogmaals bij te praten. Het ging over tickets die ze gratis had gekregen en haar andere vriendinnen waren reeds naar Clouseau gaan kijken.


Ik vond het verrassend goed, een leuke sfeer, mooi podium, leuke nummers enz. Normaal gezien spelen ze dikwijls nummers van hun nieuwe CD. Deze is mij niet bekend dus vind ik het concert automatisch minder leuk. Omdat het de laatste keer is dat Clouseau in het Sportpaleis komt, speelden ze oude klassiekers die iedereen kon meebrullen. Leuk leuk leuk!


Bij 'Afscheid van een vriend' werd het ijzig stil. Dit liedje wordt vaak gebruikt bij een begrafenis, er rolden dan ook wat traantjes uit de fans hun ogen. Ikzelf, moest toch ook een keertje slikken. Ik vind het een zeer mooie tekst.




Voor kinderen?
Clouseau is zowel voor kinderen als volwassen. Naast me zat een jongetje van ongeveer 9 à 10 jaar. Hij kende veel nummers en het was fantastisch om te zien hoe de jongen zich inleefde. Ik ben blij dat ik ze nogmaals gezien heb maar een échte fan zal ik nooit worden. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten