Pagina's

11 december 2010

Lalala Opera!

Op woensdag 8 december kwam ik voor de eerste keer in aanraking met de opera. Het was meteen een zeer zwaar stuk van welgeteld 4 uur! Ik vond het een mooie verhaallijn maar het duurde zoooo laaaaaang. Na 2 uur was er een pauze. Op dat moment had het stuk mogen stoppen voor mij.

Aan de ene kant vind ik het jammer dat ik geen positief gevoel overhou aan de opera. Gewoon omdat het stuk zo lang was, is bij velen onder ons, de zin om nogmaals een opera binnen te gaan, verdwenen.



Wat ik wel indrukwekkend vond, was het gebouw zelf. De balkons, loges en het plafond waren mooi afgewerkt en vond deze dan ook een streling voor het oog. We waren allen present in galakleding. Dit gaf een uitzonderlijk beeld dat we niet vaak meer zullen meemaken (buiten Dworp).


Achteraf zijn we met een paar medestudenten gaan eten bij de Italiaan op de Groenplaats. Vooraleer we terug keerden naar huis, dansten we met zen allen de wals voor het Glazen Huis. Als dat niet muzisch is!


Tot later!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten