Pagina's

27 december 2010

Ho ho ho!

Ho ho ho!

Eerst en vooral wil ik iedereen een prettige kerst wensen. Moge al uw wensen uitkomen!

Kerstmis is altijd een beetje muzisch. Je luistert naar kerstliedjes waarmee je mensen soms kan irriteren. Je bent best fier op de kerstboom die je oh zo mooi versierde. Je geniet van het lekkere eten en drinken. Je bent gewoon gelukkig en opgetogen omdat het kerst is. De familie komt bij elkaar en praat over herinneringen van het voorbije jaar.

Binnen enkele dagen is het 2011. Wat gaat de tijd toch snel! Ik kan me de eeuwwisseling nog perfect herinneren. Ik heb dan ook een goed (lees: selectief) geheugen. Bij oudejaarsavond zijn er toch heel wat mensen die goede voornemens maken. Ikzelf heb dat ook een aantal keer gedaan maar hield het slechts enkele maanden vol. Wie weet probeer ik het dit jaar wel opnieuw?!

In januari gaan we 4 dagen naar Dworp. Ons eerste bezoek was leuk, vernieuwend, inspirerend maar ook best wel vermoeiend. Deze uitstap is de laatste waarbij we de hele klas samen hebben. Daarna vertrekken de studenten die op ontwikkelingsstage gaan en natuurlijk die van Erasmus. Na Dworp valt de keuzestage, voor mij Sneeuwschoolstage! Bij elke stage werk je rond Muzo, dus ook deze! We werkten in totaal 6 mooie muzische fiches uit. Hopelijk kunnen we ter plaatse een paar uitproberen. Het sneeuwschoollied is gebaseerd op ‘Dos Cervezas’ van Tom Waes. Jullie allemaal bekend uiteraard want het was dé zomerhit van 2010.

Oh, ik herinner me net dat ik binnen exact 12 dagen naar Corteo ga kijken. De nieuwe show van Cirque du Soleil te Brussel! Ik kijk er naar uit! Verslag hierover volgt later. Over Brussel gesproken… het waren drie leuke, leerrijke maar vooral ijskoude dagen. Ons doel was Brussel te exploreren en ik kan volmondig zeggen dat deze bereikt is.

Ik wens jullie alvast een muzisch 2011! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten